mandag 16. april 2012

Isfjell i fjorden ved Quidi Vidi

Nå har vi hatt noen helt utrolig deilige dager, så også i dag. Registrerer at jeg ikke er så kravstor til været lenger. Bare solen er fremme og vinden ikke for sterk, så har vi det supert. Benytter anledningen og kommer meg ut så fort jeg kan. I går var vi vel litt småslitne her, etter et langt og hyggelig selskap på lørdag. Men tur ble det, i nabolaget. Det som er så fint, er at det er omtrent som på Skogen, bare ta på seg klær og ut døra, så er vi i marka:
Som dere ser er ikke våren kommet så veldig langt her, men nå er det rett før - tror jeg...
Målet for søndagens lille tur var en Quidi Vidi Village, hvor et lite isfjell har kjørt seg fast, og nok kommer til å bli liggende til det har smeltet.
Ganske så flott synes jeg :) Etter turen ned til Quidi Vidi, som også har byens beste bryggeri, ble det en tur rundt Qudi Vidi Lake, som er en liten innsjø like nedenfor huset vårt, omtrent på størrelse med Songsvann ? En fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar