fredag 20. januar 2012

Sophie Conran: Portmeirion

Har sett på dette flotte serviset i lengre tid, og synes det er utrolig flott. I tillegg er det svært robust, og kan tas rett fra fryser til stekovn, og tåler selvfølgelig både mikroovn og oppvaskmaskin.


Så i går ble jeg den heldige eier av et slik servise til 12 personer (hvitt). Tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med dette. Som foreløbig hjemmefrue er det viktig å ha utstyret i orden til alle middagsselskapene, som jeg nå har mer enn nok tid til å kose meg med å forberede :)

4 kommentarer:

  1. Å jeg har sett lenge på dette serviset - misunner deg, men har vært redd for at man kan bli lei det med de rillene og asymmetriske formene - hva tror du? Gratulerer med et nydelig servise:)

    SvarSlett
  2. Forstår at du er redd man kan bli lei av det, har tenkt det jeg også, men kommet til at det får stå sin prøve. Det har noe litt rustikt over seg, samtidig som det er pent og ordentlig. Så for nå er jeg veldig fornøyd med å ha et slikt hjemme, men kan se for meg at det også kan gjøre seg fint på en hytte på fjellet (uten at jeg har det da.... ;) )
    Valget ble jo veldig mye lettere av at prisen på serviset her i St.John's er under halvparten av i Norge.

    SvarSlett
  3. .... Og som vi heller enn gjerne kommer og nyter. bestandig kjempedeilig mat, Lena :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det Per ! Alltid hyggelig med godt selskap :)

    SvarSlett