tirsdag 12. juni 2012

Pippy Park - Driving Range

Nå er det noen helt supre dager her mht været. Vi forlanger ikke mye, bare sola kommer frem, så løper vi ut. Nå er det golf som har avløst curlingen, og for meg er dette noe helt nytt. Jeg har forstått på Knut at jeg må regne med ett par år på driving rangen før jeg kan begynne å gå... Så det gjelder å være tålmodig. Disse bildene er fra i går ettermiddag:
Min største utfordring var at jeg følte det litt trangt i disse båsene, og var derfor redd for å svinge for langt bakover.  Disse bildene er fra lørdag formiddag:

3 kommentarer:

  1. Så gøy:-) Har snakket med noen som anbefaler privattime. Så lærer du ikke unotene til andre og slipper å bruke like lang tid på driving rangen. Vet ikke jeg altså...

    SvarSlett
  2. Jo vi diskuterte dette i går, og kom helt klart frem til at det nok er veldig lurt :)
    Reiser til Norge på torsdag, og når jeg er tilbake i midten av august blir nok timer.
    Håper det blir på http://www.ballyhaly.com/ , der er det utrolig koselig og fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så deilig:) Vi vurderer sterkt en hjemreise i August, vi får se... Det blir nok bra på Yellow Belly og det blir nok flere turer dit:-)) God tur hjem!

      Slett