fredag 14. september 2012

Coffee and Antiques St. John's

Byen vår har en rekke antikvitetsbutikker, og det er en fornøyelse å snoke rundt i disse.
Nå er jo ikke jeg en samler av antikviteter i det hele tatt, men det er veldig gøy å se på alt som finnes. Jeg har lagt min elsk på et skatoll jeg har sett i en de mange butikkene.

Som jeg tidligere har skrevet om er det utrolig mange restauranter i St. John's, og nå begynner det også å dukke opp kafeer som har ordentlig god kaffe. Jeg synes mye av kaffen her er veldig tynn, og minner om den vi får nordpå i Vesterålen:) Men det er altså noe på gang her når det gjelder kaffe...

2 kommentarer:

  1. Den kaffen så veldig god ut, så jeg prøvde den jeg også. Smakte godt :)

    SvarSlett
  2. Så bra du likte den, godt med litt "krutt" :)

    SvarSlett